درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش اومدید. فقط نظر یادتون نره نظرات شما عزیزان به بهتر شدن این وب کمک میکنه.


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 37107
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Online User

فال امروز



IranSkin go Up
تفریحی - سرگرمی - آموزشی
شنبه 19 بهمن 1392برچسب:, :: 19:50 ::  نويسنده : مهدی



جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, :: 9:30 ::  نويسنده : مهدی

فدراسيون فوتبال روماني براي برگزاري ديدار تدارکاتي به ايران پيشنهاد داد.

علي کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان با تاييد اينکه علاوه بر قطعي شدن بازي با گينه، نام حريفاني چون بلاروس، مونته‌نگرو و ترينيدادوتوباگو در فهرست ديدارهاي تدارکاتي مورد نظر تيم ملي فوتبال ايران قرار دارد، اظهار داشت: به تازگي درخواستي از فدراسيون فوتبال روماني براي انجام بازي تدارکاتي دريافت کرده‌ايم که اين پيشنهادها و گزينه‌ها را بررسي خواهيم کرد و با نظر کارلوس کي‌روش در مورد بازي با آنها تصميم خواهيم گرفت.

به گزارش تسنيم، تيم ملي فوتبال روماني در مرحله حذفي انتخابي جام جهاني 2014 در منطقه اروپا با شکست 4 بر 2 مقابل يونان از راهيابي به اين رقابت‌ها بازماند.



جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, :: 9:29 ::  نويسنده : مهدی

تيم فوتبال چلسي دوشنبه در آخرين ديدار از هفته بيست و چهارم ليگ برتر انگليس با نتيجه يک بر صفر ميزبان خود منچسترسيتي را شکست داد.

هفته بيست‌و چهارم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس شب گذشته (دوشنبه) با برگزاري يک ديدار به پايان رسيد که در آن دو تيم منچستر‌سيتي و چلسي در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. منچستر‌سيتي اين فصل موفق شده بود همه ديدار‌هاي خانگي خود را با پيروزي پشت سر بگذارد و همچنين از سال 2010 در تمام ديدار‌هاي خانگي خود در ليگ برتر موفق شده بود گلزني کند.

در نيمه اول شاهد بازي جذاب و زيبا از سوي دو تيم بوديم. ابتدا اين منچسترسيتي بود که روي ناهماهنگي مدافعان چلسي حمله مي‌کرد و موقعيت‌هاي خوبي داشت. سيلوا از دو متري دروازه توپ ساده‌اي را از دست داد تا بازي مساوي بماند. بعد از اين حمله باز هم چلسي دست به کار شد و اين بار هازارد با حرکات خود خط دفاع سيتي را آزار داد.

جدي‌ترين موقعيت نيمه اول را بازيکنان چلسي از دست دادند که راميرس در حالي که با دروازه‌بان سيتي در حالت تک به تک قرار داشت توپ را به دستان جو هارت کوبيد اما طولي نکشيد که در دقيقه 32 برانسيلاو ايوانوويچ موفق شد با شوتي سرکش گل نخست بازي را به ثمر برساند.

پس از اين گل سيتي چند حمله داشت ولي ضربات ژکو يکي پس از ديگري بيرون مي‌رفتند. در اواخر نيمه اول، هازارد از چپ حرکت کرد و با پاسي ديدني اتوئو را با دروازه خالي سيتي تنها گذاشت ولي مهاجم کامروني توپ را به ديرک دروازه زد تا نيمه نخست بازي با برتري يک بر صفر چلسي به پايان برسد.

در نيمه دوم نيز باز‌هم چلسي سراپا حمله بود و اين‌بار نمانيا ماتيچ خريد جديد چلسي با شوتي از راه دور خطرساز شد که ضربه اين بازيکن نيز به تير دروازه اصابت کرد. چند دقيقه بعد داويد سيلوا موقعيتي عالي از دست داد.

در ادامه مسابقه کيهيل از روي يک ضربه کرنر بار ديگر تير دروازه هارت را براي بار سوم به لرزه در آورد. در ادامه موقعيت‌هاي سيتي به ثمر نرسيد تا بازي با همان نتيجه يک بر صفر به اتمام برسد و سيتي اولين شکست خانگي خود در اين فصل ليگ برتر را متحمل شود.

بدين ترتيب چلسي هم‌امتياز با منچسترسيتي و تنها با دو امتياز کمتر از آرسنال در رده سوم ليگ باقي ماند.

ترکيب چلسي: چک، ايوانويچ، کيهيل، تري، ازپيليکوئتا، لوييز، ماتيچ، راميرس، هازارد (با)، ويليان (ميکل)، اتوئو (اسکار)

نيمکت: شوارزر، ميکل، کول، لمپارد، محمد صلاح، دمبا با، اسکار

کارت زرد: ويليان، ايوانويچ، ماتيچ

گل: ايوانويچ (33)

ترکيب منچسترسيتي: هارت، زابالتا، کومپاني، ناستاسيچ، کولاروف، ناواس، توره، ديميکليس، سيلوا، ژکو، نگردو (يووتيچ)

نيمکت: پانتيليمون، بوياتا، کليچي، ميلنر، رادول، لوپس، يووتيچ

کارت زرد: دي ميکليس، کولاروف، ناستاسيچ



جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, :: 9:29 ::  نويسنده : مهدی

اسپانسر لباس تيم ملي از احتمال رونمايي دوباره پيراهن تيم ملي اين بار توسط اين شرکت خبر داد.

پس از اينکه برگزاري مراسم رونمايي از پيراهن تيم ملي فوتبال ايران که شنبه شب پيش توسط فدراسيون فوتبال انجام شد، با حاشيه‌هايي همراه بود، شرکت آلماني آل‌اشپورت توليدکننده لباس‌هاي تيم ملي ايران تصميم گرفته است تا سال آينده و قبل از برگزاري رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل، يک بار ديگر مراسم رونمايي از پيراهن تيم ملي را برگزار کند.

به گزارش فارس، وحيد جعفري، نماينده ايراني شرکت آل‌اشپورت در خاورميانه با تأييد اين خبر گفت: احتمالا سال آينده در يکي از کمپ‌هاي اروپايي که تيم ملي قرار است، اردوي خود را در آن برگزار کند، جشن باشکوهي براي رونمايي دوباره از پيراهن تيم ملي را برگزار خواهيم کرد. البته اين موضوع در صورتي که فدراسيون فوتبال همکاري لازم را با ما به عمل بياورد، انجام خواهد شد.

وي افزود: البته يک طرح ديگر هم داريم که در قالب اين طرح قرار است جشن ويژه‌اي را براي تيم ملي فوتبال ايران به اسم بدرقه تيم ملي، قبل از اعزام اين تيم به جام جهاني برگزار کنيم.



جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, :: 9:28 ::  نويسنده : مهدی

نايب‌رييس اول فدراسيون فوتبال از الزامي شدن صدور مجوز فعاليت براي مربيان خارجي در ليگ ايران از سال آينده خبر داد.

سيدهادي آيت‌اللهي از الزامي شدن صدور مجوز فعاليت براي مربيان خارجي شاغل در ايران توسط کميته فني فدراسيون فوتبال از فصل آينده خبر داد و اظهار کرد: اين مسئله جزو برنامه‌هاي جدي کميته فني فدراسيون فوتبال قرار گرفته است و ما مشغول بررسي و تنظيم آيين‌نامه‌اي براي فعاليت مربيان خارجي در ليگ ايران هستيم و محدوديت‌هايي اعمال خواهد شد تا تنها مربياني که شناسنامه و رزومه کاري مشخصي داشته باشند و از ساير جهات مورد تاييد کميته فني قرار بگيرند، بتوانند در تيم‌هاي ما فعاليت کنند.

به گزارش ايسنا، وي گفت: هدف ما اين است مربياني در فوتبال ايران شاغل باشند که براي تيم‌هاي ما مفيد باشند، نه اينکه يک سري مدير برنامه بخواهند هر مربي که دل‌شان خواست به تيم‌هاي مختلف قالب کنند. مجوز کار اين مربيان بايد از سوي کميته فني فدراسيون صادر شود.

وي با تاکيد بر به‌روز شدن سطح دانش مربيان و ارزيابي مداوم آن‌ها توسط کميته آموزش فدراسيون گفت: بحث تاييد مربيان از سوي کميته فني صرفا براي مربيان خارجي است. در عين حال چون رييس کميته آموزش فدراسيون هم عضوي از کميته فني است، ما خواسته‌ايم تا کميته آموزش موضوع به‌روز شدن مدارک مربي‌گري تمامي مربيان به صورت مداوم را در برنامه داشته باشد.

نايب‌رييس اول فدراسيون از معرفي کردن تعدادي از قضات از سوي سرپرست کميته اخلاق فدراسيون براي عضويت در اين کميته خبر داد و به ايسنا گفت: ايشان چندين نفر از قضات خوش‌نام را به ما معرفي کردند اما حضور اين قضات در کميته اخلاق فدراسيون، منوط به تصويب هيات رييسه فدراسيون است. ما قرار گذاشتيم تا پس از آماده شدن آيين‌نامه جديد کميته اخلاق که توسط ايشان و همکاران‌شان در حال انجام است، بتوانيم هم آيين‌نامه و هم اعضاي جديد را در هيات رييسه مطرح کنيم تا پس از تصويب آيين‌نامه اعضاي جديد هم بتوانند با احکام رسمي کارشان را شروع کنند. البته به لحاظ غير رسمي، ايشان قضات را به ما معرفي کرده‌اند و حتي آن‌ها جلسه‌اي را با کفاشيان رييس فدراسيون و بنده برگزار کردند.



جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, :: 9:27 ::  نويسنده : مهدی

تيم ملي بسکتبال کشورمان در جام جهاني 2014 با تيم هاي اسپانيا، صربستان، مصر، برزيل و فرانسه در گروه A قرار گرفت.

تيم ملي بسکتبال ايران که با قهرماني در قاره کهن بليت اسپانيا را بدست آورده است حالا بايد خود را براي رقابت با اين تيم ها آماده کند.

جام جهاني بسکتبال شهريور سال آينده برگزار مي شود و تيم ملي زير نظر مهمد بچيروويچ از اوايل سال آينده وارد اردو خواهد شد.

گروه بندي کامل به شرح زير است:

گروه A:

اسپانيا – ايران – مصر – صربستان - برزيل - فرانسه

گروه B:

آرژانتين - سنگال – فيليپين – پورتوريکو – يونان - کرواسي

گروه C:

آمريکا – فنلاند – نيوزلند – ترکيه – جمهوري دومينيکن - اوکراين

گروه D:

ليتواني – آنگولا – کره جنوبي – مکزيک – استراليا - اسلووني



جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, :: 9:27 ::  نويسنده : مهدی

باشگاه اف سي پورتو پرتغال اعلام کرد نيکلاس اوتامندي ملي پوش آرژانتيني در ازاي 12 ميليون يورو از اين باشگاه به والنسيا اسپانيا منتقل شد.

اين مدافع مياني 25 ساله تاکنون 16 بار براي تيم ملي فوتبال آرژانتين به ميدان رفته است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از ليسبون، اوتامندي پس از انتقال از باشگاه ولزسارسفيلد آرژانتين به پورتو در سال 2010 ميلادي، در اين باشگاه پرتغالي بازي کرده بود.



جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, :: 9:26 ::  نويسنده : مهدی
ديه گو پروتي، هافبک آرژانتيني روز چهارشنبه با قرارداد قرضي شش ماهه از تيم فوتبال سويا به بوکا جونيورز پيوست.

اين بازيکن قبل از پرواز به بوئنوس آيرس در صفحه اجتماعي‌اش نوشت: « من مي توانم اعلام کنم بازيکن بوکا جونيورز هستم. من از اينکه عضوي از خانواده سويا بودم، خوشحالم .»

ديه گو پروتي سال 2007 از دسته سوم آرژانتين به سويا پيوست.

مبلغ قرارداد او با بوکا جونيورز دو و نيم ميليون يورو با حق خريد يک ساله اعلام شد.



جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, :: 9:25 ::  نويسنده : مهدی

خريد امتياز داماش گيلان توسط باشگاه ورزشي گرند خراسان قطعي شد.

طي چند هفته گذشته مذاکراتي از سوي باشگاه فرهنگي ورزشي گرند خراسان با باشگاه داماش گيلان جهت خريد امتياز ليگ برتري داماش صورت گرفت که در نهايت امروز خبر قطعي بودن اين خريد اعلام شد.

به گزارش ايسنا، بابک ملوک‌ منش، قائم مقام باشگاه فرهنگي ورزشي گرند خراسان اين خبر را تاييد و اعلام کرد که جزئيات اين خريد،امروز در نشست خبري که در رشت برگزار مي‌شود، اعلام خواهد شد.



جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, :: 9:25 ::  نويسنده : مهدی

بدهي‌هاي باشگاه پرسپوليس پس از بررسي‌هاي انجام شده 55 تا 60 ميليارد تومان اعلام شد.

يکي از دغدغه‌هاي علي پروين در زمان حضورش در پرسپوليس بدهي‌هاي اين باشگاه بود، وي از روز اولي که در باشگاه نشست طلبکاران درب اتاق او را به صدا در آوردند و خواستار طلب‌هاي خود شدند.

به گزارش فارس، از همين رو وزارت ورزش و جوانان نيز به باشگاه پرسپوليس اعلام کرد که هرچه سريع‌تر بدهي‌هاي باشگاه به صورت مکتوب مشخص شود به همين دليل پروين به مسئولان مالي باشگاه دستور داد تا بدهي‌هاي باشگاه را به صورت کامل در اختيارش قرار دهند و آنها را اعلام کنند.

بنا به در خواست سرپرست باشگاه پرسپوليس و پس از بررسي‌هاي انجام شده بالاخره مسئولان مالي باشگاه پرسپوليس بدهي‌هاي قرمزپوشان را به صورت کامل در اختيار وي قرار دادند.

طبق گزارش نهايي ارايه شده بدهي پرسپوليسي‌ها 55 تا 60 ميليارد تومان است. اين گزارش به علي پروين داده شده و قرار است براي اطلاع وزير به وزارت ورزش و معاونان وي ارسال شود.

اين در شرايطي است که پرسپوليسي‌ها در حال حاضر به شدت مشکل مالي دارند و حتي حقوق عقب افتاده کارمندان خود را نيز پرداخت نکرده‌اند.



جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, :: 9:24 ::  نويسنده : مهدی

سرپرست تيم فوتبال سايپا گفت: به نظر من ضربه‌اي که پيام صادقيان و هادي عقيلي زدند که باعث محروميت‌شان شد مشابه همان ضربه تيموريان بود.

حسين خوش‌نظر مورد جريمه 10 ميليون توماني آندرانيک تيموريان از سوي کميته انضباطي گفت: به عقيده من بايد قانون براي همه يکسان اجرا شود و وقتي باران مي‌بارد همه خيس شوند. بازيکن ما در بيرون از زمين پيراهنش را درآورده و به يک توپ جمع‌کن داده، ابتدا يک جلسه محروم مي‌شود و بعد از اعتراض باشگاه و ارائه فيلم مسابقه، محروميتش به يک ميليون ‌تومان جريمه از سوي کميته انضباطي تبديل شده است. پيام صادقيان بازيکن پرسپوليس و همچنين هادي عقيلي بازيکن سپاهان هم به خاطر ضربه‌هاي خشن محروم شده‌اند اما تيموريان فقط جريمه شد. فيرات سرمربي تيم ما به دليل اعتراض يک جلسه محروم شد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: من در امور قضايي و انضباطي سررشته‌اي ندارم اما مي‌دانم که بايد قانون براي همه يکسان باشد، ضربه‌اي که تيموريان، صادقيان و عقيلي زدند تقريبا مشابه است. شما ديديد که کريس رونالدو به خاطر يک ضربه خشن به بازيکن حريف سه جلسه محروم شد. اين شرايط در همه دنياي فوتبال يکسان است.

سرپرست سايپا در مورد پيشنهاد استقلال به سجاد شهباززاده گفت: هيچ پيشنهادي از سوي باشگاه استقلال به ما به طور رسمي نشده است. سوالم اين است مگر استقلال ديروز و امروز فهميد که مي‌خواهد در ليگ قهرمانان شرکت کند که در آستانه بازي حساس ما با استقلال پيشنهاد اين باشگاه به شهباززاده در رسانه‌ها مطرح مي‌شود آن هم در حالي که هيچ نامه‌اي از سوي باشگاه استقلال در اين‌باره به ما نرسيده است.



جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, :: 9:23 ::  نويسنده : مهدی

مدافع آلماني تيم بورسيا دورتموند که به تازگي به ميادين بازگشته بود بار ديگر خانه‌نشين شد.
متس هوملس مدافع آلماني تيم بورسيا دورتموند که به تازگي از بند مصدوميتي طولاني رها شده بود در نتيجه مصدوميتي که در بازي اخير تيمش برابر فورتونا دوسلدورف برايش پيش آمد، 2 هفته خانه‌نشين خواهد بود.

به نقل از تسنيم، مدافع مياني دورتموندي‌ها در شرايطي دچاراين مصدوميت شده که در بازي دوستانه روز جمعه هفته گذشته برابر اينتراخت فرانکفورت براي اولين بار پس از پشت سر گذاشتن مصدوميتي طولاني‌ مدت که در اردوي تيم ملي آلمان در ماه نوامبر گريبانش را گرفت به ميادين بازگشته بود.

هوملس 25 ساله با اين مصدوميت بازي‌هاي بعدي تيمش برابر وردربرمن و اينتراخت فرانکفورت در بوندس‌ليگا و همچنين جدال با اينتراخت فرانکفورت در جام حذفي آلمان را هم از دست داد. خبر خوش براي هواداران دورتموند اينکه تصويربرداري‌هاي صورت گرفته روي پاي هوملس نشان مي‌دهد مصدوميت قبلي‌ او از ناحيه قوزک به طور کامل برطرف شده است.



جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, :: 9:19 ::  نويسنده : مهدی

تيم فوتبال رئال مادريد در ورزشگاه خانگي خود در دربي مادريد به پيروزي قاطع دست يافت.

در نخستين ديدار از دور رفت نيمه نهايي جام حذفي اسپانيا موسوم به کوپا دل‌ري، تيم فوتبال رئال مادريد در ورزشگاه خانگي خود سانتياگو برنابئو در دربي مادريد ميزبان اتلتيکو مادريد صدرنشين فعلي لاليگا بود که اين ديدار در نهايت با برد قاطعانه 3 بر صفر رئال مادريد به پايان رسيد تا رئال با خيالي آسوده به بازي برگشت فکر کند و يک قدم به فينال اين رقابت‌ها نزديک‌تر شود.

به گزارش فارس، در اين ديدار اينسوا در دقيقه 17 (گل به خودي)، خوزه رودريگز 57 و مراندا 73 (گل به خودي) براي رئال گلزني کردند.



جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, :: 9:18 ::  نويسنده : مهدی

گل ديرهنگام ژروينيو رم را به بردي دراماتيک مقابل ناپولي در دور رفت نيمه‌نهايي جام حذفي ايتاليا رساند.

رم اوضاع بهتري نسبت به ناپولي دارد اما مردان بنيتس هم دو گل ارزشمند در خانه حريف زدند.

گل ديرهنگام ژروينيو رم را به بردي دراماتيک مقابل ناپولي در دور رفت نيمه‌نهايي جام حذفي ايتاليا رساند.

رم تلاش مي‌کند به دهمين قهرماني خود در جام حذفي برسد و نيمه اول را هم عالي آغاز کرد، به‌ويژه که در اين هفته سري آ به دليل شرايط جوي تنها 9 دقيقه بازي کرده بود!

روي اولين حمله جدي رم بود که ژروينيو در دقيقه 13 گل زد. او روي پاس عالي فرانچسکو توتي توانست از آنتوني ريوير بگذرد و با خونسردي په‌په رينا را جا بگذارد و دروازه خالي را باز کند. ري‌وير دقايقي بعد مصدوم شد و جايش را به بازيکن جديد ناپولي، فوزي غلام داد.

رم در دقيقه 32 با شوت تماشايي پاي چپ کوين استروتمن از فاصله 25 متر به گل دوم رسيد.

ناپولي در دقيقه 47 به گل رسيد. پاس گونسالو ايگواين با برخورد به مهدي بن‌عطيه به تير دروازه رم برخورد کرد و سپس توپ به مورگان دسانکتيس، دروازه‌بان سابق ناپولي خورد و به درون دروازه غلتيد.

دريس مرتنس در فاصله 20 دقيقه به پايان مسابقه گل تساوي را زد. روي ايگواين خطا شد اما داور آوانتاژ اعلام کرد و توپ به مرتنس رسيد و او با گذر از لئاندرو کاستان دروازه دسانکتيس را گشود.

در نهايت ژروينيو در دقيقه 88 گل برتري رم را زد. او که مقابل يوونتوس در دور قبل هم رم را پيروز کرده بود توپ را روي حرکت الساندرو فلورنتزي گرفت و توپ را از سمت تير نزديک‌تر به درون دروازه فرستاد.



جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, :: 9:12 ::  نويسنده : مهدی

دروازه‌بان برزيلي تيم فوتبال پرسپوليس دیروز براي ديدن فيلم تمشک به فيلم فجر رفت.

در روزهايي که بازيکنان پرسپوليس در اعتصاب به سر مي‌برند وقت اين بازيکنان براي برخي از امور بازتر شده اما جالب است بدانيد با دعوت از نيلسون، دروازه‌بان برزيلي تيم فوتبال پرسپوليس دیشب به فيلم فجر رفت.

به نقل از فارس، او فيلم تمشک که در آن نيکي کريمي هنرنمايي مي‌کرد را از نزديک تماشا کرد و پس از ديدن فيلم از عوامل و بازيگران تعريف و تمجيد کرد.

اين در شرايطي است که نيلسون قرار است در برخي ديگر از فيلم‌هاي فجر نيز حضور داشته باشد.



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب